Pressemeddelelser

Få trafik og kunder fra pressemeddelelser i aviser, magasiner og på online medier.

Medieomtale kan være guld værd for forretningen. Af samme årsag kræver det en solid indsats at udtænke og skrive en pressemeddelelse, som giver den PR værdi, du forventer.

Potentialet i en god artikel, som kan bringes i mange medier, er dog ikke til at tage fejl af: du får omtale, trafik og nye kunder.

Har alle en god historie?

Nej. Desværre ikke. Derfor tillader jeg mig også at sige pænt nej tak, hvis jeg vurderer, det er usandsynligt, pressehistorien bringes i nogle medier.

Men! Heldigvis findes der rigtig mange gode historier, som venter på at se dagens lys. Det kan være alt fra:

  • En iværksætter, der producerer animationsvideoer fra sit nye hjem i Malaysia.
  • En webshop ejer, der sælger ure produceret i bæredygtigt træ.
  • En ildsjæl, der aktiverer unge utilpassede med sejlsport.

En historie kunne dog også være noget så simpelt, som en herre, der udgiver en bog og fortæller de lokaler medier om det – eller måske en kvinder, der springer ud som selvstændig slankekonsulent og fortæller historien til et dameblad.

Husk lige vinkel, AVIS og nyhedstrekanten

En god pressemeddelelse er vinklet, så den er interessant fra modtagerens perspektiv. De skal have lyst til at læse din nyhed, fordi den er gjort interessant- og altså ikke bare fordi, du i sidste ende gerne vil sælge noget.

Jeg hjælper dig gerne, så vi finder den bedste vinkel på din pressehistorie.

Derudover tillader jeg mig – helt uden at spørge – at gøre brug af en række værktøjer som eksempelvis  “AVIS” og  nyhedstrekanten, så din pressehistorie følger en opskrift, medierne kan lide.

Jeg hjælper dig naturligvis også med rådgivning om relevante medier og timing, så de valgte medier får historien på det rigtige tidspunkt.

Skal vi komme i gang?

Lad os se at få bragt den gode historie, der giver god PR og markedsføring.

Når historien er skrevet, får du selvfølgelig mulighed for at læse den igennem, inden vi sender den ud.

Historien kan efterfølgende redigeres til andre versioner, så flere medier modtager den, og du får maksimalt udbytte fra din historie.

Kontakt mig her for at få en pressemeddelelser, der giver PR værdi i form af salg og synbarhed. Brug kontaktformularen eller ring på (+45) 65 74 15 45.